czwartek, 12 lutego 2009

Czasami życie nas zmusza.

Staram się nie pisać o osobistych sprawach na blogu, nie wymieniam raczej ludzi z nazwisk, etc. Tym razem muszę zrobić wyjątek. Nie czuję się bezpiecznie. Bo jak ma się czuć kobieta w mojej sytuacji? Dwa lata temu poszłam na jedną, jedyną randkę z tym człowiekiem, w sumie dlatego, że jego koledzy mnie namówili. Od tamtego czasu, chociaż nie ma z mojej strony nawet myśli o utrzymywaniu kontaktów, co pewien czas otrzymuję dziwne (i nieprzyjemne) wiadomości na gg (na szczęście, dzięki blokadzie, już nie) czy niemiłe komentarze na blogach. Dziś dostałam wiadomość gronową, którą wklejam poniżej, ku przestrodze.

Prywatne prośby o danie sobie siana nie skutkują, dlatego domagam się oficjalnie: człowieku, daj mi w końcu spokój! Załóż sobie pamiętnik, albo drugiego bloga, i tam opisuj swoje problemy i frustracje. Nie życzę sobie, aby ktokolwiek wykorzystywał mnie w ten sposób.

Nie podoba mi się to, co właśnie robię, ale czuję się z tym bezsilna. Nie lubię oczerniać ludzi, ba, nie znoszę tego robić. Wolę żyć ze wszystkimi w zgodzie i miłości i pewnie będę miała jutro rano dużego kaca moralnego. Cóż, wezmę Ranigast czy co się tam bierze na kaca i będę żyć dalej, mając nadzieję, że ktoś coś w końcu zrozumiał.

Hej

Czesc, co slychac. Pomyslalem, zeby do Ciebie napisac. Zeby bylo juz zupelnie jasne, znajac szeroki wachlarz Twoich pozytywnych reakcji na mnie;), nie, nie musisz tego czytac, dla mnie wazniejsze jest to, ze to napisze, nie nie chce sie z Toba umowic, tak, wiem, ze masz chlopaka, nie, nie chce Cie przeleciec, nie, nie musisz mnie odbanowac na gg, nie musze byc w twoim gronie, nie nie, nie przejde na weganizm, sorry, ale falafele sa chujowe i nie wiem czy wiesz, ale te kotleciki sie robi z jajkiem;) A, i przeszkadza mi nie tyle Twoj weganizm, co fanatyzm;)

No dobra, to jak oficjalny wstep mamy za soba, to moge przejsc do rzeczy. Ok, jak pytam co u Ciebie, to wypadaloby napisac co u mnie. Jestem w tej chwili w trakcie zdawania na grafike na warszawskim asp, po 7 roznych pracach i mega chujowych studiach, ktorych chujowosc polega na tym, ze ludzie tam chodzacy nie sa w ogole zaangazowani w to co robia, a zaangazowany byl tylko jeden z prowadzacych cwiczenia (co z reszta zaowocowalo 5 z pracy semestralnej o Przybyszewskim), podjalem decyzje, ze rzucam to wszystko w chuj. Z pracy w urzedzie zrezygnowalem w momencie, jak zaczela tam pracowac panna po filozofii i dziewczyny zaczely ja niszczyc, bo zaczela wyglaszac swoje refleksje dotyczace zycia. Ja akurat umiem funkcjonowac na tych obydwu poziomach, czyli baletow z dziewczynami, ktore swoja edukacje zakonczyly na liceum (czy nawet nie to) i filozoficznych dyskusji. ale nie kazdy potrafi i nie kazdy musi.

Garsc uwag co do Ciebie. Troche zlosliwych. Ale mysle ze mozliwe, ze pomocnych. Sugerowalbym, zeby nie klamac, jesli wiesz, ze Ci to nie wychodzi. Nie baw sie NLP jak nie wiesz jak tego uzywac, bo mozesz trafic na kogos, kto zna te techniki;) A, i zakladajac, ze ktos jest glupi, mozesz sie troche przejechac. Ale na oslode Ci powiem, ze jak gadalem przy wodce z Robmalem (czyli Robertem M***), to w sumie pozytywnie Cie odbieramy.

Dobra, ten list robi sie troche chaotyczny, ale powinnas byc zaznajomiona ze strumieniem swiadomosci jako chwytem literackim. W skrocie, zapozyczylem sie i zdaje na studia i jestem w trakcie zakladania dg, zeby te studia sfinansowac. Na tegorocznym wsk wydaje swoj komiks (na xero) i zgadalem sie z godaiem, ze polozy to na swoim stoisku Dolnej Polki. Jak bedziesz chciala byc, to moge po starej znajomosci przekazac, zeby to dali dziewczynie, ktora ma duze brazowe oczy (mnie pewnie na tym stoisku nie bedzie, bo planuje wyciagnac Roberta, Mikolaja T***, Macieja P*** i inne osoby postrzegajace komiks podobnie jak ja na jakies minispotkanko) Ale szczerze mowiac, wolalbym handel wymienny, a tak zupelnie bezczelnie, przydalby mi sie breloczek w stylu ugly dolls ( http://www.rocketworld.org/ugly_dol...) a wiem ze cos tam umiesz szyc.

dobra, nie mam czasu sie rozpisywac. Uzywam tej wiadomosci gronowej, bo nie mam do Ciebie maila, jak chcesz, to ja jestem teraz pod mailem lobsterandscrimp@gmail.com i ruszylem swoj blogasek pod adresem http://www.mujrushoffyblogasek.blogspot.com

Jak poczujesz taka potrzebe to mozesz do mnie napisac.

pozdrawiam
Bartlomiej Z*** vel pingu

3 komentarze:

Muj blogasek!!!! pisze...

Why are you so paranoid?
Don't be so paranoid
Don't be so...

Baby, don't worry about it
Hey there, don't even think about it

You worry bout the wrong things, the wrong things


Nie wiem jak mozesz sie czuc, bo Ty to wiesz. Dalem sobie siana juz dawno, bo troche zapominasz o tym, ze to Ty stawiasz granice. A ze ja jestem ekstrawertykiem i dzialam dosyc spontanicznie, to jest jak jest. nie krytykuje tego co zrobilas, bo odebrales te wiadomosc tak jak odebralas i to jest twoje prawo. ja mialem dobre intencje (chociaz moze wygladac to inaczej) blogasqa sobie juz zalozylem na ktorym opisuje swoje frustracje i problemy. Tylko ze ja tak mam z ludzmi (znow moj kolejny problem;), ze jak kogos lubie, to go lubie niezaleznie od tego jak jest dla mnie niemily. jak czujesz sie bezpiecznie upubliczniajac te prywatna korespondencje, to to Twoje prawo. poniewaz Twoj wpis jest w pewnym sensie kierowany do mnie, to pozwolilem sobie zamiescic swoj komenciq i naruszyc ostatni raz Twoja prywatnosc (chociaz ja tego tak nie odbieram). pozdrawiam i znikam.

Bartlomiej Zadykowicz vel lobsterandscrimp

Anonimowy pisze...

Hehe, Bartek, trzymaj się!

m. pisze...

W sumie to miałam zamiar od razu wyłączyć opcje komentowania tego posta - nie ma co komentować, nie był on również zachętą do dyskusji. Ponieważ jednak o tym zapomniałam, to blokuję teraz.