poniedziałek, 9 czerwca 2008

Nowości.

Jak widać, mam nowy baner. Nie wiem, czy na stałe, nie wiem, czy pasuje, ale maksymalnie mi się spodobał! Wpadłam na niego, oraz na wiele innych na stronie Smashing Magazine, którą w ramach restoracji "lubię poniedziałki" pragnę tutaj zareklamować.

Poświęcony w całości grafice, głównie komputerowej, Smashing Magazine oferuje nie tylko darmowe banery na swoje strony internetowe, lecz również m.in. tapety oraz przeróżne tutoriale; do tego oczywiście newsy z tego jakże interesującego półświatka oraz kopalnia linków.

W każdym razie, mój pulpit dzięki SM obecnie wygląda tak:



10 komentarzy:

QbaMiszcz pisze...

Nie wiem dlaczego, ale bardzo lubie screeny pulpitow na blogu tym i dz. az jutro chyba sobie czegos poszukam i pokombinuje zebym mogl pozniej wrzucic.

maka pisze...

N E R D S !!! ;)

m. pisze...

Mąka, Ty przecież też nosisz okulary. ;)

glootech pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

http://img355.imageshack.us/img355/5761/gnomeer3.png

gnome jihad!

:P ładą pogodę mam (taskbar mi tak mówi) więc siadam na rowerek i śmigam, wrzuć skany na bloga to u się podlinkuję, nara :]

m. pisze...

jihad-srihad. Skany są na darmowej zupie. ;) Mnie uczyli żeby pogody szukać za oknem a nie w ekranie komputera. ;p

maka pisze...

Mąka, Ty przecież też nosisz okulary. ;)

__________________


okulary nosze bo mam kiepski wzrok, nerda poznaję po tym że wkleja gdzie się da aktualne zdjęcie swojego pulpitu i ma zainstalowanego perfekcyjnie skonfigurowanego linuxa :]

QbaMiszcz pisze...

harce: ten jihad to taki do dupy troche, skoro musisz uzywac amaroka. ;>
kdelibs siedzi w systemie, co? ;)

m. pisze...

Mój linux nie jest perfekcyjnie zainstalowany, na dysku mam jeszcze windowsa, i nie chciało mi się do dziś skonfigurować sieci z komputerami pozostałych domowników. ;)

QbaMiszcz pisze...

trzeba by upgrade do 12.1 zrobic tez. ;)